Thursday, November 27, 2014

Persediaan dan Tips untuk Ibu Berpantang

Hai mommies semua..masih tercari2 set berpantang yang sesuai, selamat dan berkesan?? Jom saya kongsikan produk yang sangat bagus dan boleh diambil seawal hari pertama kelahiran.


Haaa ini la dia SET BERPANTANG yang saya ambil sepanjang berpantang anak yang ke 5 baru2 ni.. Alhamdulillah, sangat berkesan memberi tenaga dan memulihkan kesihatan saya.

Saya mula ambil sejurus selepas bersalin dan ketika itu masih lagi berada di pusat bersalin.  Saya ambil 2 biji Vitalea, 1 biji Bcomplex dan 1 biji Vit C.. Alhamdulillah badan rasa cergas, boleh berjalan dan menguruskan bayi dengan baik..

Tidak hairan la ramai yang berkenan dengan set berpantang shaklee.. Jom kita lihat apa keistimewaannya..

~  boleh diambil seawal hari pertama kelahiran
~  boleh meneruskan pengambilan vitamin ini walaupon bayi mengalami jaundis
~  percepatkan pemulihan tenaga
~  membekalkan nutrien penting yang diperlukan oleh ibu2
~  menguatkan sistem imun badan
~  menstabilkan horman dan mengelakkan ibu2 meroyan
~  meredakan sakit belakang dan lenguh2 badan
~  melancarkan pengeluaran susu ibu
~  memberi tenaga dan menyihatkan tubuh badan ibu
~  boleh diteruskan pengambilan walaupon selepas tamat tempoh berpantang

hmmm...memang best kan set berpantang ni..saya dah cuba dan sangat berpuas hati..Anda bagaimana??  :)


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
                      __________________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Ia sentiasa selamat,  berkesan dan semulajadi (mesra alam)

Hubungi :
Norzuryati binti Mohamad Basir  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 887018]
019-317 6967  | |  norzuryatimb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment