Thursday, January 1, 2015

Multivitamin Terbaik untuk Anak2

Assalamualaikum semua..tgh santai2 la ye sempena cuti tahun baru ni..ape perancangan hari ni? Saya duk umah je la hari ni..xde nk ke mane2..

Anak sulung saya, Ahmad Azhad ade orientasi darjah 1 di SK Subang..hihi..besar dh die..

Hari ni nk share tentang multivitamin anak2..mmg kene grab yg ni..promosi pulak tu..mmg rugi kalo x amikpeluang ni..

Jom..layann...

Bagaimana kita mengawal pemakanan anak2 kita? terutamanya bila mereka semakin membesar dan sangat terdedah kepada dunia luar.. Kalau di rumah, kita masih mampu mengawal apa jua makanan yang masuk ke dalam mulut mereka..tetapi bila mereka berada di rumah pengasuh, di sekolah, bagaimana dengan pemakanan mereka,,apa yang mereka makan? dan saya pasti, hampir semua ibu bapa mengalami masalah yang sama; sukar mengawal pemakanan anak2..

Bila anak2 dah mula beralih selera, suka pada makanan ringan yang kurang berkhasiat memang agak sukar untuk kite kawal semula diet seimbang yang seharusnye mereka ambil setiap hari..biasalaa kan..Kanak2 memang suka makanan ringan tambah pula kalau memang ibu bapa sendiri dah terbiasa sogokkan dengan  makanan2 ringan ni. Lebih-lebih lagi jika kita pun suka makan junk food..hmmm..

Jadi, sebagai ibu bapa, bagaimana kita nak pastikan yang anak2 kita mendapat nutrisi yang secukupnya?  Pilihan saya tentunya VITALEA for KIDS dari Shaklee..ia dirumus khas untuk memenuhi keperluan nutrisi tubuh badan anak2..


Ia dipenuhi dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% Nilai Harian vitamin C. Vita-Lea® for Children Chewable kini mempunyai lebih vitamin D – 600 IU setiap hidangan, yang 150% nilai harian serta memiliki kalsium, magnesium, dan banyak lagi untuk membantu tulang sokongan yang kuat dan badan yang sihat. Dengan perisa yang enak, Vita-Lea® for Children Chewable pasti menyeronokkan. 


Pilihan saya, tentunya multivitamin Shaklee..selain vitalea, saya juga turut memberi anak2 saya Mealshake dan Chew Vit c..  Alhamdulillah, sejak mengamalkan vitamin ni, anak2 saya nampak lebih sihat, jarang batuk selsema.. Moga anak2 saya membesar dengan sihat dan menjadi anak2 yang soleh dan solehah..insyaAllah..



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
                  _________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Ia sentiasa selamat,  berkesan dan semulajadi (mesra alam)

Hubungi :
Norzuryati binti Mohamad Basir  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 887018]
019-317 6967  | |  norzuryatimb@yahoo.com







2 comments: