Tuesday, November 18, 2014

Atasi payudara kendur dan strech marks

Assalamualaikum..

Haaaa...awal saya update blog hari ni..sebab saya xyah masak dah, encik suami dah siap2 masakkn pagi tadi sebelom gi keje...Alhamdulillah, syukur..dah kenyang..hehe

Hari ni saya nak kongsi tentang payudara kendur..Topik yang tak lari daripada menjadi bualan para wanita. Terutamanya bagi mereka yang telah menjadi isteri, lepas bersalin mahupun yang bakal menjadi isteri.   Semua mahu sempurna, apatah lagi wanita mahu tampak sempurna di mata suami. 


Menyusukan badan boleh mengendurkan payudara? Soalan yang sering ditanya. Tapi saya ada jawapan terbaik. Dapatkan nutrisi yang cukup dan semua mendapat manfaat. 

  • Anak dapat menyusu badan (hak seorang anak mendapatkan susu terbaik)
  • Anda dapat payudara anjal
  • Suami gembira. 
Selain payudara kendur, strech mark juga merupakan masalah yang menhantui diri wanita.  Stretch mark muncul sebagai jalur-jalur linear pada kulit yang telah sememangnya telah terlalu padat, dan ia bergaris berserenjang dengan garis ketegangan maksimum pada kulit. Mereka mula garisan merah sebagai rata, dan dari masa ke masa mereka kelihatan jalur-jalur putih sebagai sedikit tertekan. 

Ia cenderung untuk hadir berhampiran ketiak, di paha, perut, dada, dan pangkal paha. Penampilan mereka adalah sama dengan perubahan dilihat pada permukaan belon getah yang telah terlebih kembang.
Bagaimana nak atasi masalah ini?  Selagi ianya x diatasi, selama itulah wanita akan berasa rendah diri,  dan sering membanding2kan diri dengan wanita cantik yang lain.

Di sini, saya kongsikan dengan anda produk ESP yang sangat membantu dalam menganjalkan payudara.  Sesuai untuk bakal isteri, isteri mahupun ibu. 


ESP merupakan makanan tambahan yang bersumberkan soya. Soya kaya dengan protein. 
Protein membantu meremajakan kulit.
ESP adalah serbuk protein dari Non GMO soya yang mengandungi protein untuk membina blok-blok asas sel-sel badan untuk menghasilkan dan memelihara agar kulit tiada cela.  
Protein diperlukan untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baruSetiap sel memerlukan protein untuk mengekalkan kehidupan.
Protein juga bahan utama yang digunakan untuk "menggantikan" sel-sel mati. Jadi sel-sel mati di bahagian perut yang menimbulkan stretch mark dapat dibuang dengan lebih berkesan. 
Selain ESP, Shaklee Collagen Powder juga dapat membantu para wanita mengatasi masalah ini..
Apa istimewanya Collagen Shaklee?  Jom kita tengok info ni..
Nak dapatkannya??
Hubungi :
 zuryati  019-317 6967

No comments:

Post a Comment