Wednesday, November 26, 2014

Minyak ikan terbaik

OMEGA GUARD SHAKLEE

Saya mula bagi kepada anak2 saya setahun yang lalu..kalau anak2 org lain, susah nak makan omega ni..berbeza pulak ngn anak2 saya..diorg siap kunyah lg!  Memang x dinafikan, anak2 saya memang x memilih makanan.. ape sahaja yang saya bagi, mereka makan je..memang senang nak bagi anak2 saya makan, vitamin ke, madu ke, cklat minda ke..semua mereka makan..hehe...Alhamdulillah..

Apa istimewanya Omega Guard ni? ianya diperbuat dari minyak ikan.. tidak seperti kebanyakan minyak ikan lain di pasaran..kebanyakannya ia dari minyak hati ikan..

Apa itu Omega Guard 3 Fatty Acid?

Ikan adalah sumber utama untuk Omega Guard 3 ini. Kelebihan ikan Untuk Omega Guard Shaklee, ia mempunyai asid lemak yang tak tepu. Dan kerana badan kita tidak boleh menghasilkan sendiri enzim yang terdapat dalam lemak ikan tersebut. Minyak Ikan ini dihasilkan dari ikan yang terdapat di laut dalam yang kadar sejuk amatlah sejuk sehingga boleh mnyebabkan kebekuan. Maka setiap ikan tersebut mempunyai lapisan lemak yang baik dalam menghasilkan Omega Guard 3 ini, Sumber ikan tersebut seperti Ikan sardine, ika tuna,  mackerel, ikan kod dan ikan bilis.Omega Guard 3 ini  mengandungi Eicosa Pentanoic Acid (EPA), Docosa Hexanoic Acid (DHA), Alpha Linolenic Acid (ALA). Sebab itu ia dipanggil Omega Guard-3.

Terdapat pelbagai produk kesihatan yang mengandungi Omega Guard-3 ini. Terutamanya sekali dalam campuran susu, so kalau tengok dikedai terdapat susu akan ada term-term DHA atau EPA.  Maknanya susu tersebut mengandungi Omega Guard 3.


Kebaikan Omega Guard ini ternyata telah terbukti berkesan kerana ia telah disahkan oleh USFDA iaitu badan yang bertanggungjawab menjaga hal-ehwal perubatan di Amerika Syarikat menyatakan Omega Guard 3 mampu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
                      __________________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Ia sentiasa selamat,  berkesan dan semulajadi (mesra alam)


Norzuryati binti Mohamad Basir  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 887018]
019-317 6967  | |  norzuryatimb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment