Friday, December 26, 2014

Rawat sakit pinggang dengan Ostematrix!

Ostematrix ni kandungan utama dia adalah kalsium. Dan juga turut mengandungi Magnesium dan Vitamin D untuk membantu tubuh kita serap kalsium secara efisien.

Kalau Magnesium dan Vitamin D tak ada, kalsium akan terbuang juga melalui urin.
Semua golongan boleh ambil Ostematrix especially kalau ada masalah berkaitan tulang, pinggang, sendi. Saya sendiri dah consume Ostematrix ni sejak 3 tahun yang lalu.
Memang superb!

1. Bantu Lawas

Alhamdulillah sangat sangat, masa pantang anak ke 4, saya berpantang sepenuhnya dengan Shaklee, dan langsung tiada sembelit! Subhanalla..


Saya amalkan Set Pantang Shaklee, yang turut mengandungi Alfalfa. Combo Alfalfa dan Ostematrix sangat bagus untuk elak sembelit. Alfalfa bantu melawas, dan Ostematrix melembutkan najis.

Kalau Magnesium dan Vitamin D tak ada, kalsium akan terbuang juga melalui urin.
Semua golongan boleh ambil Ostematrix lebih2 lagi kalau ada masalah berkaitan tulang, pinggang, dan  sendi. Saya sendiri dah experienced dengan Ostematrix.
Memang superb!

2. Bangun Tidur Rasa Segar

Kalau anda sekali sekala nak rasa bangun tidur rasa segar semacam, macam tak penat, tak letih, Ostematrix membantu. Kan biasa kalau kita bangun tidur, kita akan tetap rasa mamai-mamai.

Tapi dengan Ostematrix, no more!
Ostematrix mengandungi Magnesium. Magnesium membantu tubuh kita mendapatkan tidur dan rehat yang berkualiti. Bila tubuh dan minda kita dapat rehat yang berkualiti, kita pun akan rasa lebih segar lah esok pagi.

3. Hilang Sakit Pinggang dan Lenguh Badan

Oh ni lagi satu part yang paaaaaaling besttt!! Cerita masa saya dalam pantang anak ke 5 baru2 ni, saya tak dapat berurut atas sebab2 tertentu.

Tapi Ya Allah, masa tu sakit pinggang rasa macam nak tercabut pinggang! Ini mungkin kesan mase zaman skolah dulu, selalu jatuh..hehe.. Ini betul-betul rasa macam tu. Belum masuk lenguh satu badan. Nak menangis rasa.

Disaat rasa tak tertahan sangat tu, ternampak Ostematrix. Dan daku terfikir, why not try Ostematrix. So malam tu makan lah. Dan alhamdulillah esok pagi nya hilang terus sakit pinggang tu! 

Ostematrix mengandungi kalsium yang membantu mengurangkan sakit yang berkaitan tulang, termasuk lah sakit pinggang

Bila dah rase sendiri kesannya, memang x miss la Ostematrix ni setiap hari..wajib amik sebelom tidur..
Syukur, Allah temukan dengan vitamin hebat ni.. 





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
                  _________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Ia sentiasa selamat,  berkesan dan semulajadi (mesra alam)

Hubungi :
Norzuryati binti Mohamad Basir  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 887018]
019-317 6967  | |  norzuryatimb@yahoo.com




No comments:

Post a Comment