Monday, December 15, 2014

Rawat gatal dan kudis dengan berkesan

Assalamualaikum kawan2..
buat ape petang2 ni? layan TV ke? saya memang jarang sangat layan TV..hihi..xtaula kenape..mungkin la sebab saya lebih suka golek2 atas tilam dengan si comel manje bucuk saya ni kan..cium x pernah puas..hehe..

comel tak saye?? hehe

Hari ni nak share tentang ALFALFA..
Saya amik alfalfa nni untuk menambah susu badan je..sebab alfalfa ni salah satunya bertindak sebagai MILK BOOSTER..dan saya sangat puas hati dengan kesannya..

Sebenarnya, alfalfa ni banyak fungsinya..antaranya untuk  merawat resdung, keputihan, alergik, sebagai agen detoks dan macam2 lagi..

Baru2 ni, customer saya( dulu pernah beli krim herbal blend )  mengadu yang dia mengalami gatal2 kulit..dah jenuh jugak dia berubat..gi amik ubat klinik, gi berubat secara kampung..tapi masalah tu masih tidak sembuh sepenuhnya.. 

Jadi, saya cadangkan dia untuk mencuba ALFALFA.. dia tanpa banyak kira, terus order..saya pon orderkn secara online, dan barang tu sampai keesokan harinya..

Selepas beberapa hari, saya dapat whatsapp dari dia..sangat excited gayanya..dia ceritakan yang masalah gatal2 tu dah kering dan mengecut.. waahhhhh...

Bila dah dapat kesan cmtu, die bg pulak anaknya makan alfalfa tu jugak..dan dia bancuh alfalfa dengan air, dan sapu pulak kat kudis anak2nya yang dah bernanah..dia sekali lagi teruja!!

Kudis tu dah mengering..Ya Allah..dia bagitahu saya yang dia sangat bersyukur..sebab dah berbulan dia mencari penawar untuk kudis tu..dan lebih teruk bila penyakit tu dah berjangkit kepada ahli keluaga yang lain..

bila dah rasa sendiri kesan tu, dia tanya kan pulak, berapa bayaran untuk menjadi ahli??saya pon bagi info2 berkaitan..dan dia berazam untuk sama2 menjana income bersama Shaklee.. saya akan guide dia bersama2 susur galur dalam group Shaklee saya...insyaAllah..

Allahhh...syukurr sangat2..bila dapat membantu orang merawat penyakit yang dideritai...
dan lebih bahagia bila dapat membantu lebih ramai lagi meringankan beban kewangan dengan bersama2 menjana pendapatan dengan Shaklee..

Mudah2an Allah beri saya kekuatan untuk terus berusaha memberi kesihatan melalui produk ini dan sama2 mendapat manfaat daripadanya..insyaAllah..

 


 

No comments:

Post a Comment