Monday, September 22, 2014

Tingkatkan selera makan anak2

Anak2 ni kadang2 mcm2 ragamnye..ade yg senang nak mkn, ade yg memilih makanan, ade yg jenis makan je ape yg dihidang..
macam Azhad dulu..mmg susah nak suruh die makan..sebagai ibu, kita mesti rase risau..tgk pulak badannye sgt kurus jika dibandingkan dgn kawan² yg sama umur dgnnye..jd, saya berusaha utk menggemukkan die mase tu, walopun nurse di klinik desa mengatakan itu adalah normal sbb ikut genetik saya nak sememangnye comei lote..hehe

Sy ke farmasi, dan beli vitamin utk tingkatkn selera mkn..appeton rasenye adik kat farmasi tu bagi..mase tu sy xkenal produk shaklee lg..
Sy pon start bg die vitamin tu mengikut jadual yg diberikan..namun, agak menghampakan sbb dh hampir nak habis sebotol vitamin, tp azhad tetap mcm tu..xde rase nak mkn..hmmm..kecewa la jugak!

Sampaila saya berkenalan dgn produk Shaklee..mase tu sy try bukan utk tingkatkan selera makan anak² saya..tp utk meningkatkan imunisasi mereka..sbb blh dikatakan anak2 saya kerap sgt demam mase tu..tiap² bulan kot saya gi klinik bawak anak² sbb demam..
Jd, saye pilih nak try bg MEALSHAKE & CHEW VIT C..tp mase tu, stok vit c agak susah nak dpt..asyik abis stok..
jd, sy continue bg mealshake je la..saya campurkan satu sudu mealshake dalam susu anak2..dan saya sgt² lah rase teruja..Alhamdulillah, selera makan aak² saya bertambah baik..dan yg paling menggembirakan saya, mereka dah x lg kerap demam macam dulu..syukur, Alhamdulillah saya ditemukan dgn produk yg sgt bagus..hingga hr ni, saya masih memberikan anak² saya MEALSHAKE, CHEW VIT C.& OMEGA GUARD..insyaAllah, mudah2an anak2 saya semua diberikan kesihatan yg baik..amiinn..





Bulan ni promosi MEALSHAKE..
~ beli 3 percuma 1
mesti grab byk² ..mmg berbaloi²..

zuryati  019-317 6967

No comments:

Post a Comment