Sunday, September 14, 2014

Cara pengambilan SET KURUS SHAKLEE

Assalamualaikum semua..hari ni saya nak berkongsi dengan kawan2 semua tentang SET KURUS SHAKLEE yg memang hot ni :)

Masalah berat badan mempunyai kesan negatif pada kesihatan fizikal dan mental individu. Dari segi fizikal ia meningkatkan risiko untuk sakit jantung, strok, kencing manis, darah tinggi, kesukaran bernafas, embolisme dan sebagainya. Dari segi mental pula, ia menyebabkan kurang keyakinan diri, penolakan sosial, gangguan mental melibatkan imej badan dan tekanan.Malah obesiti juga berkait rapat dengan masalah PCOS dan kitaran haid tidak teratur pada perempuan yang menyebabkan sukar hamil. Malah obesiti pada lelaki juga meningkatkan risiko kemandulan.Ramai yang cuba berdiet tetapi gagal sebab mungkin semangat tidak kuat atau paling penting susah nak kawal nafsu makan. Diet sebenarnya bukan tak makan tetapi mengawal kuantiti makanan dan jenis makanan yang diambil. Syarat utama kalori yang diambil mesti kurang dari kalori yang dibakar.Salah satu tips utama untuk berdiet adalah dengan mengambil supplement yang membantu meningkatkan pembakaran lemak, meningkatkan penyingkiran keluar lemak dari badan dan yang mampu mengawal nafsu makan. Ini diakui sendiri oleh hampir semua pakar nutrisi dan professional dalam menurunkan berat badan.Dan ini hasil yang anda mampu perolehi jika anda amalkan supplement yang betul dalam program diet anda.

Memang boleh berdiet sendiri tanpa bantuan supplement tapi perlukan disiplin yang amat tinggi dalam mengawal pemakanan dan rutin senaman. Yang 2 faktor ni majoriti orang tak mampu buat.  Jadi pengambilan supplement yang betul membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan.Bagi yang mencari-cari supplement yang betul, Slimming Set Shaklee adalah pilihan tepat untuk anda. Dengan kombinasi 3B iaitu Bakar, Buang dan Bina.. slimming set Shaklee membantu anda membakar dan membuang lemak dengan cepat danmembina otot untuk bentuk tubuh yang cantik dan membakar lemak dengan lebih cepat lagi.

1. Lecithin & Omega (BAKAR)

Dengan Slimming Set Shaklee, Lecithin dan Omega bertindak untuk membakar lemak berlebihan yang tidak diperlukan badan.Selamat untuk diambil oleh sesiapa sahaja termasuk ibu menyusu.

2. Alfalfa & Herblax (BUANG)

Dalam Slimming Set Shaklee, kedua-duanya membantu membuang toksin keluar dari badan. Dalam mana-mana program diet, anda mesti DETOKS dahulu sebab toksin akan menghalang badan anda dari menyerap khasiat baik dari supplement mahupun diet harian.Toksin juga salah satu punca kenapa anda gagal turunkan berat badan walaupun telah berdiet.Walaupun sesiapa sahaja boleh ambil alfalfa dan herblax, namun alfalfa lebih sesuai untuk ibu menyusu manakala herblax untuk sesiapa sahaja.

3. Cinch Shake Mix & ESP (BINA)

Cinch dan ESP dalam Slimming Set Shaklee berfungsi sebagai protein shake yang bertujuan untuk membina otot bagi meningkatkan pembakaran lemak dalam badan dan paling penting untuk elakkan badan menggeleber.Sebagai protein shake, Cinch dan ESP juga memberi rasa kenyang yang berpanjangan dan secara tidak langsung mengawal nafsu makan. Ya lah.. dah kenyang mesti tak rasa nak makan kan??





 Jadi perlu ke ambil semuanya? TIDAK…. Di atas cuma senarai produk dalam Slimming Set Shaklee.Untuk tahu produk mana sesuai untuk anda, anda cuma perlu hubungi saya. Panduan makan dan tips diet saya akan berikan eksklusif untuk anda ya…


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
                      __________________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Ia sentiasa selamat,  berkesan dan semulajadi (mesra alam)


Norzuryati binti Mohamad Basir  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 887018]
019-317 6967  | |  norzuryatimb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment